söndag 26 maj 2013

Mors Dag!




Här har jag "firats" i dagarna två!  I går kom yngstesonen Robert hit med sin fina familj, .....vad jag fick.... jo en röd och svart "Rallyratt" till min lilla röda Skoda! Passade precis, så nu blir det åka av!!
Vi hade en härlig dag tillsammans, och flickorna Nelly och Nova hade fått handlat diverse kläder, både till examen och annat. Sonhustrun och jag tog ett glas vin tillsammans och yngstesonen fick massage då han har ont i ryggen.
Idag var det fotboll för Elin och självklart skulle jag vara med och kika, tyvärr fick dom stryk, men va gör det om 100 år, Elin är ju lika glad för det!

Sen var det dax för mig att åka hem för att laga matlåda till veckan som kommer, men helt plötsligt så ringde det på dörren och därutanför stod äldstesonen med en vacker pelargon i kruka....det var inte tal om att han skulle komma in, familjen satt i bilen och väntade, dom skulle hem och grilla, i morrn är det ju jobb för dom också.

Fick ett fint meddelande från mellansonen också där han överlämnade en frukostbricka till "Den bästa mamma man kan önska sig"!! Ja kan jag bli annat än glad!??
Här har jag tre underbara söner, sonhustrur och fem helt underbara barnbarn...jag är så otroligt tacksam över att få vara med och dela deras liv!!! Om jag inte har sagt det tidigare.....Jag älskar dom stjärnstopp!!!!

Ha en fin vecka nu, alla mammor, farmorar, mormorar och alla ni andra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar