fredag 14 juni 2013

Grattis älskade Nova 6 år!




Grattis grattis min älskade busunge Nova som idag blir stora damen och som till hösten skall börja i förskoleklass!!!!! Hur i all sin dar har tiden kunnat gå så fort???? Det var ju inte alls länge sen du föddes, ett litet knyte som Nelly blev storasyster till!!!
Du har alltid varit ett riktigt troll, jag brukade förr alltid säga att du var nog hittad under en sten, du var inte lik vare sig din mamma eller din pappa.... men eftersom åren gått har du blivivit mer och mer lik mamma Jenny!
Envis som synden, men det har du fått efter din pappa, och det är bra det, då kommer du att gå långt här i världen.
Du lilla goa Nova, som alltid, när du var liten skulle ha din lilla hand i "goshålan"....ja det var i armhålet på, mamma, farmor och mormor.... det var då du skulle mysa!!!
Idag så kommer jag till er, först för att fira Nellys andra examen, och sen blir det festa av......du fyller ju år!!!!!! Kusinerna Elin och Noah kommer också, Julia är i Karlstad och spelar fotboll, men jag vet att hon grattar dig ändå!!!

Ha nu en fin dag min älskade unge, trollungen Nova som blir 6 år idag,,,,,,,,du vet väl att jag älskar dig stjärnstopp!!!???

1 kommentar: