tisdag 21 maj 2013

Grattis älskade Robert!!!



Grattis idag älskade yngste/minstesonen min. Ja du är ju den yngste av dina bröder, liten men naggande god heter det ju!!!
Ja liten var du när du föddes, 1350g var din vikt och detta för att moderkakan slutat fungera där du låg.... Men när du väl kom ut, var du den piggaste av alla de barn som låg på avdelningen.

Idag är du en vuxen , gift,  stadgad man med två härliga döttrar, mina underbara barnbarn Nelly och Nova.
Du är en omtänksam son, en underbar äkta man och en fantastisk pappa till dina två döttrar. Om du visste vad stolt jag är över dig!!!!!
Du är ju inte speciellt lik mig, du är nästan bara lik din pappa....så mycket som när du var liten  var det en man som frågade om du var mitt barn!!!??  Det som vi ändå har gemensamt....är ju den där "tussen" i ryggslutet!!!

Ha nu en fin födelsedag min kära son...och i morrn firar vi dig på din födelsedag...och som vanligt...om du inte visste det...så älskar jag dig Stjärnstopp!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar