söndag 27 januari 2013

Innebandy, handboll...och en trött farmor!!!




Vilken härlig helg jag har haft! Jobbade i fredags då vi hade en obligatoriska planeringsdag, men igår var det dax igen, Nelly spelade innebandy och självklart skulle farmor vara med o heja. Det var första matchen de små spelade och de förlorade alla matcherna, men va gör det om 100 år, bara de har roligt, och det hade dom.
Efter det var det dax att åka en sväng till Åhlberg/Erikssons för att se efter Noah när föräldrarna jobbade. Så roligt vi hade. Elin och Noah sjöng och spexade,......och jag fick filma med Elins Äjpud.....(Ipod), som Noah sa!! Jäklar va den lilla gossen höll igång både storasyster och gamla farmor. När de inte spexade så var det brottning som gällde, så hårda tag så jag tappade bort mitt fina örhänge som jag fått av Henrick, ett par vackra änglavingar. Men hoppas jag hittar fatt det igen, måste ligga i soffan!!
Idag var det handbollsmatch och Elin spelade, tyvärr så förlorade de också båda matcherna, men det var ingen som hängde läpp för det.
Sen  det var det dax att hem och laga mat,  Elin duschade, och sen fick jag "våga" hennes hår, så hon såg ut som en riktig prinsessa!!!! Nu har mamman hämtat flickebarnet och jag ...ja jag lägger mig i soffan o vilar!!!!! Ha en fin vecka!!!!

1 kommentar:

  1. Det har varit en helg i sportens tecken för dig. Så skönt att de inte tar det på så blodigt allvar än. Det ska ju vara kul att idrotta. Förstår att du behövde en vilostund i soffan och smälta alla intryck. Kram

    SvaraRadera