torsdag 3 januari 2013

Hemma igen!



Nu är jag hemma igen efter 43 mils bilkörning. Trött som bara den, men jag har ju tre dagar kvar att vila på innan jag börjar jobba igen.

Känns tomt att komma hem, älskar att vara i Kråks stuga, där finns ett lugn som jag inte hittar någon annan stans. Jag har fejat och donat (som vanligt!) älskar att hjälpa sonen att fixa och greja till det därnere! Och sonen är tacksam, det vet jag! Den här gången har vi grejat till det lite i kontoret/lagret....oj va prylar han har i www.moltazdesignshop.se!! Från början 16 artiklar, nu är han uppe i över 600!!! Men noga utvalda och mycket vackra saker som han köpt in!! Så du förstår att det behövs trixas så att allt går in i stugan!

Ja, jag längtar verkligen tillbaka, men tror att sonen behöver lite lugn och ro nu efter att jag har varit där......längtar tills han kommer hem i början på mars då han skall hålla en föreläsning här i Avesta.....tills dess får jag njuta av mina andra två söner och deras underbara familjer!!!!! Trevlig helg !!

3 kommentarer:

  1. Nu är vi snart inne i samma hjulspår som innan jul, och det är ganska skönt egentligen. Fram för allt blir det ljusare och då känner i varje fall jag mig lite piggare. Kram

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig en god fortsättning på det nya året. Ser att du haft en fin vistelse hos din ytterst talangfulle son. Har tittat in i hans stuga också och blir så imponerad. Ska snart beställa litet från hans webshop. Ska bara ta tag i lite utrensning först. Bloggen sover fortfarande men kanske, kanske får den vårkänslor och vaknar till liv.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning till er båda...Gunnel och Ingabritt!!!! Ja jag har haft det underbart i Kråks stuga!!!! Nu väntar vi väl bara på våren!!!!! ha de så gott!!!kram

      Radera