fredag 7 december 2012

Andra advent, pepparkakshusbygge och ....sen lite vila!!!

Veckan har som vanligt gått i rasande fart. Jobbet tar mycket av krafterna trots att jag verkligen älskar mitt jobb!! Första advent har varit och det här är en tid då jag verkligen njuuuuuuuuter!! Att få sätta upp adventsstjärnorna och ljusstakarna är otroligt härligt. Förra helgen var ju Julia, Elin o Noah här och hjälpte till.
Idag har jag varit till Norberg och mina älskade barnbarn Nelly och Nova och gjort årets första pepparkakshusbygge!! Tjejerna var lite krassliga och hemma från skolan o dagis, men inte sjutton var det nåt fel på byggandet inte!!!
Huset blev så fint, och inte brände jag mig ... i år heller!!! I morgon är det dax för mitt andra pepparkakshusbygge med Julia, Elin och lilla Noah......njuter verkligen av livet med dessa underbara ungar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar