fredag 28 december 2012

Vilken härlig julafton!




Vaknade på julaftonsmorgonen av en sprakande vedspis, en tänd brasa, ljus i hela  Kråkstugan, nybakt bröd och kaffedoft!!!!! Kan det bli bättre en julaftonsmorgon? Sonen hade varit uppe en stund och fixat och donat!
Julaftonen var helt avkopplande, vi gick omkring i mysbyxor, åt god mat och delade ut våra julklappar!

Jag måste ha varit mycket snäll under året som gått, fick flera stycken fina klappar bl.a böcker, tröjor, gott te och en vacker tekopp därtill. Sen har jag ju också fått julklappar på vår "lilla julafton" som vi hade förra veckan...ja jag säger då det, vilka underbara barn med familjer jag har.......kan inte med ord säga vad jag uppskattar mina nära o kära!
Nu stundar nyår och då är vi bortbjudna till "Bonden" som jag kallar dom, fantastiska underbara människor som hjälper Henrick med mycket, och var fantastiska då han var sjuk.

Alla ska vi ju önska oss något nytt inför 2013.....jag önskar bara att mitt liv får vara som det varit hittills, att vi alla får vara friska och tillsammans, det är den enda önskan jag har inför det nya året!!!! GOTT NYTT ÅR till dig !!!!

3 kommentarer:

  1. Den absolut bästa önskan man kan ha tycker jag. Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!!
    jag vill bara önska dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt år. Hoppas att du får det trevligt. Kram

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig en trevlig nyårsafton och ett Gott Nytt År. Kram

    SvaraRadera