fredag 31 augusti 2012

Helg igen!!



Nu var det fredag igen och jag lyckades faktiskt somna om i morse. Jag kommer upp till en grå och mulen dag, men va gör det, jag är ju ledig och tänker ta vara på min lediga dag. I dag ska vi fira världens bästa sonhustru (ja jag har en bästa till...!) Alexandra som fyller år på måndag. Det blir som vanligt, nästan hela släkten, och vi blir bjudna på Tacos!! Gott det ska bli!!



Igår kväll satt jag på Skypen och pratade med sonen på Orust. Vi kollade efter lite resor, skulle båda behöva komma iväg en vecka för att bara koppla av. Flytten i juli tog mycket kraft av oss båda, och Henrick har fullt upp med bloggande http://www.kraksstuga.se/, inredningsjobb och mässor, så han skulle verkligen behöva lite avkoppling. Vi får se när och vart det blir. Inget är bestämt ännu, men det är härligt att tänka och planera.......!! Ha en fin helg!!!!!







1 kommentar:

  1. Planeringen är halva nöjet. Tänk att få resa iväg nånstans! Låter härligt. Ha en skön helg.

    SvaraRadera