tisdag 21 augusti 2012

Top cats, Avestaparken, och mycket annat!



Ja...jag har då haft häcken full senaste tiden, och därav så var det nästan 3 veckor som jag skrev ett inlägg på bloggen. Jag är nu inne på min tredje jobbarvecka, går konstigt nog riktigt bra, trots att jag hade önskan om att fortsätta vara ledig, ja ja..men man kan ju inte få allt här ivärlden!!!


Jag har varit ute och åkt "raggarbil", varit i parken och kikat på Top cats, träffat barn och barnbarn, träffat vänner, varit på två fotbollsmatcher, spelat Monopol, och njutit av några riktigt fina sommarkvällar på min ljuvliga balkong.


Planerar nu åter igen in en kväll i Avesta Folkets park tillsammans med goda vänner för att vara med på Avestafesten! Ska bli riktigt kul, har jag tur så hittar jag några "gamla" vänner från förr i tiden då barnen var små och jag bodde här i Avesta.



Tills det är dags, på lördag, ska jag fixa och trixa lite hemma här i lägenheten, det har ju kommit efter när jag varit ute och rört på mig så mycket!

Tills vi "ses" igen...ha en trevlig helg...för det ska jag ha!!!




1 kommentar:

  1. Tiden bara försvinner när man har kul, och du verkar ha hunnit med massor. Hoppas du får det trevligt på lördag.

    SvaraRadera