torsdag 23 augusti 2012

Älskade barnbarn!!



Ikväll har jag varit "barnvakt" i ca 1 ½ timme. Patrick var med på flickornas träning och Alexandra skulle på föräldramöte. Vilken kille jag har "sett efter"!!!!

Hela tiden ett evig tjattrande...han kan inte var tyst en enda minut (vem sjutton bråds han på..??)


Han har lagat mat till farmor " Nu tar jag en skopa salt, .."Nej Noah..inte så mycket salt"..Jo schamor... "nu sätter jag maten i ugnen".. "akta du bränner dig " ..."ajaj..."nu blände jag mig" ... o.s.v. Vi har spelat "handboll"..."Hoppa och sut" ...ja vi ha kastat ballonger och han har skrattat och skrattat.... "Hy han"...(det vet han ju att han inte får säga..! "Hy han" ...nu ä Noah sur.."...ja vi har verkligen haft full fart ikväll!!!!!!



Vilken glädje det finns med dessa mina fem älskade barnbarn!!!! Kan inte tänka mig att det finns någon som har ett så berikande och njutningsfullt liv som jag har idag!! Trevlig kväll!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar