söndag 2 september 2012

Grattis Alexandra!!



Grattis, grattis...du en av mina fina sonhustrur jag har!! Idag fyller du år, vi har redan grattat dig, men idag är det din riktiga födelsedag!!! Du ska veta att du är guld värd!!! Du är min sons sambo, mamma till mina underbara barnbarn, Julia, Elin och Noah. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag tycker om dig!!



Du har gjort mitt liv så mycket rikare, genom din omsorg om min son och mina barnbarn!! Du som aldrig gjort skillnad på mig och "mormor"...du har alltid varit så noga med att allt ska vara rättvist...ingen skillnad på oss båda!!! Du har delat med dig av barnen till mig, och jag har alltid fått känna att jag är viktig i erat liv!!! Svärmödrar brukar ju inte vara så "omtyckta" av svärdöttrarna...men jag har aldrig upplevt det så.....



Nu önskar jag bara att du får en fin födelsedag och att vi kommer att få fira många födelsedagar framöver!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag har två svärsöner och bara en svärdotter och jag har också alltid känt att jag är lika viktig som hennes egen mamma. Tror och hoppas att det beror lite på "svärmodern" själv hur kontakten ska bli. Ha det bra

    SvaraRadera