lördag 14 januari 2012

Fullt upp!





Oj va veckan har försvunnit fort! Visserligen går veckorna med rasande fart, men denna......? Det har varit jobb, jobb och åter jobb, och när jag väl är hemma igen så vill jag helst inte göra något annat än att koppla av.

Igår var det besiktning av bilen, och min lilla röda vilda Vilma, gick ju igenom lätt som en plätt!!! Jag är så glad över min lilla bil, vilken frihet jag känner när jag kan åka vart och när jag vill, trodde aldrig jag skulle känna sån glädje över en så matrealistisk sak som en bil?!


Efter detta kom Julia och Elin hit efter skolan, det har blivit så, att när jag är hemma så kommer de hit för att äta mellis. Julia gjorde läxan och Elin o jag buggade lite!


Hörde berättas av sonhustru Jenny, att Nelly o Nova hade suttit o pysslat lite med papper och penna, då Nelly ritade på ett mindre papper hade hon sagt " Nej det här papperet är för kort....det får bli farmor"!!! Ha ha vilka underbara ungar !!


Nu är det lördagmorgon, solen skiner och jag....ja, jag njuter av livet!!! Ha en skön helg!!!!





(Det vackra hjärtat på bilden har Elin gjort åt mig, på baksidan står det "Till älskade farmor från Elin!)

1 kommentar:

  1. Hihi vilken underbar kommentar;) gillar din blogg oxå;) Kram Johanna

    SvaraRadera