söndag 13 mars 2011

Kalas...igen!

Vilken trevlig lördag det var igår!!! Först var det handbollsmatchen där Elin visade sig på sin bästa sida, hon var verkligen alert på plan. Goa Elin, det är så bra för henne att röra på sig som hon gör, då ligger hennes blodsocker bättre och hon behöver mindre insulin.
Lilla Noah var förståss med och den lilla älsklingen är verkligen go o glad, inget gnäll där inte. Han var så trött så trött, men vägrade att sova, det var alldeles för mycket intressant att titta på i hallen.

På eftermiddagen var det dags att fara iväg och fira min kära syster Margareta som fyller 70 år idag. Ingen kan tro att hon är "Så gammal"!!! Ung är hon, både utvändigt och invändigt!. Hennes barnbarn Ida hade gjort ett kort till henne där det stod "Tänk positivt... 70 är bara en siffra" ha ha!

Vi var 15 stycken i den lilla lägenheten, men finns det hjärterum finns det sjärterum som det heter! Så roligt att träffa hennes barn med familjer på en gång, det är inte ofta som det händer.

Nästa födelsedagsbarn är Henrick, som fyller 40 år 1/4, men då har han och sambo Tore redan stuckit iväg till Thailand där de ska fira hans stora dag. Det får väl bli lite firande av honom till sommaren då vi får försöka att få ihop ett datum som passar alla, och det är inte lätt ska jag säga.

Lilla Noah ska fira sin 1-årsdag 20/4 tillsammans med pappa Patrick som också fyller år samma dag, för 1 år sedan glömde jag av att gratta pappan, då var det bara Noahs födelse som gällde....men i år ska jag inte glömma av sonen min!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar