måndag 21 februari 2011

Sjukbesök och barnbarnsfrämmande!

Lördagen var jag och hälsade på min vän Unni som i fredags opererat sitt knä!! Stackars vännen....men det gick bra och det var ju huvudsaken.
Träffade även en riktigt "gammal" bekant på ICA, Bodil som jag säker inte sett på minst 30 år!!!! Hu va gamla vi blir.
Vi bodde grannar då vi var små och hade mycket roligt tillsammans.

Igår hade jag storfrämmande av Robert med familj. Lilla Goa Nelly och Nova hade varit i badhuset och badat med mamma och pappa.

Tänk va glad man blir då barnbarnen kommer på besök, det livar upp hela dagen.

Imorgon ska vi fira Julia som fyller 12 år på onsdagen, men då är jag i Uppsala på utbildning och kan inte komma. Får väl ringa på morgonen och gratta hjärtegullet mitt!!!!
Tänk va tiden går fort då äldsta barnbarnet fyller 12!! Jag minns så väl då hon föddes... mitt första barnbarn!! Det var en lycka utan dess like, men känslan har varit lika stark varje gång mina barnbarn har blivit födda.

Nu antar jag att det är slut på barnafödandet i släkten...men man ska ju aldrig säga aldrig!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hejsan hejsan! Kikar in så här på nattkvisten och kollar läget. Hoppas allt är bra med dig och de dina. Jag läser ju att du har haft finbesök av smågodisarna.

    SvaraRadera