söndag 13 februari 2011

Vilken söndag!!!!!!!!

Vilken helg det har varit!!! Igår fick jag "världens" promenad.....Eva min kära kollega ville vi skulle gå en vända, och gissa vilken vända?!!! 2 timmars promenad blev det! Helt slut efter denna, både välbehövliga och härliga promenad, placerade jag mig i soffan för att titta på Melodifestivalen.

En stund senare ringer det på dörren och in kommer Eva och en vän.. trevligt sällskap ända till kl. var 01.00. Var trött då jag skulle upp för att åka till Norberg med lite gelehjärtan till Nelly och Nova och sedan kika på Engelbrektsloppet.
Där gick vi om varandra, Robert, Jenny och båda barnen....fick åka hem utan att träffa de små liven.

Åkte då till Patrick och Sandra för att träffa tre av de andra barnbarnen och att överlämna lite Alla Hjärtansdags presenter. Noah har verkligen utvecklats så otroligt bara på några veckor...kan visa hur stoooooor han är, räcker då upp sina händer i taket, kan klappa händerna, och storasystrarna har även lärt honom hur det låter i sjärten.... ha ha ha ha!!!!!!

När jag lite senare på kvällen sitter och slöar framför TV:n ringer det på dörren och där utanför står mina vänner Unni och Börje med en stor korg med Thaimat och en flaska vin....
Här kommer de för att, lite i förväg, fira Alla hjärtans dag med mig!!! Oj vad glad jag blev!!! Tänk att ha sådana vänner som gör detta för mig!!!??? Säger som jag alltid har sagt......finns det någon som har det så bra som jag!!!????????

1 kommentar: