söndag 19 september 2010

Kalas och fotboll...

Igår var jag på 60 års kalas!! Goa Bettan fyllde år och de fyra barnen hade verkligen överraskat henne!!! Kalaset hölls hos näst äldsta dottern Daniella med familj och Bettan trodde det bara var de "närmaste" som skulle fira henne!? Jag känner mig hedrar över att få vara med på kalaset...Bettan är min äldsta sons svärmor!!!

Där trodde hon i alla fall helt fel.....in kom släkten från alla håll och det jättestora paketet, innehöll yngsta sonen Thimm, som rest hem över helgen från Barcelona!!! Vilken överraskning!!!
God mat och trevligt sällskap gjorde kalaset fantastiskt.

Dagen idag har inneburit fotboll igen. Julia spelade mot tremänningen Ida från Borlänge, och när jag kom till planen ropade Julia..."Farmor..du måste heja på vårt lag"! Självklart gjorde jag det men jag var ändå tvungen att heja på Ida med!!
"Våra" tjejer vann med 4-0!

Nu är det eftermiddag, solen skiner mellan regnskurarna och jag har varit och gjort min medborgarplikt... har varit till vallokalen och röstat. Nu blir det spännande att se hur valutgången blir.......

1 kommentar:

  1. Hej hopp!!! Jag tittar bara in en liten stund och ser hur du har det. det var ett tag sedan.
    Kram

    SvaraRadera