söndag 5 september 2010

Fotboll, lös tand och ett bröllopskort!!!!!!

Idag har jag varit och kikat på Julia som spelade match. Jisses va den flickan har blivit modig och duktig på plan, bara sen förra året!!! Elin och Noah var förståss med så det blev lite pussande av idag med!!

Nyss ringde telefonen och en glad Nelly sa: "Farmor det är en sak jag måste berätta för dig!!!!! Idag har jag fått en lös tand!!!
"Jag har väntat hela sommaren på det och jag blev så lycklig när tanden var lös"!!! Goa älskade lilla stora Nelly!!!!!

Sen berättade hon att hon sett ett kort på farmor och farfar då vi gifte oss...."men det kortet har pappa fått nu" Ha ha ha, farfar har behållit kortet i 17 år, och Nelly tyckte att farfar och farmor såg unga ut!! Ja tacka för det......vi gifte oss 1980!!

1 kommentar:

  1. Du är så skön & vacker så det är väl inte så konstigt att Du är tidlös för Ditt lilla gryn.

    Tack för Din dejliga kommentar om min minsting Gustaf, jag har också tre killar. Jag är så stolt över hans vackra inre och det är inte utan att jag ibland skulle vilja ha honom kvar i sin sjömanskostym (jo han bar det fram tills dess han fyllde skola... sedan var det stopp för all framtid).

    Här får Du en länk där Du kan kolla in bandet han spelar i, och även lyssna på smakprov från deras platta. Visst är det ok att vara en mallig (skånska för stolt) mamma?!

    http://www.myspace.com/bleekswe

    Agneta ;)

    SvaraRadera