torsdag 30 april 2009

Valborgsmässoafton!!

Hemma igen!! Valborgsmässoafton!! Fortfarande ser det ut som om en bomb slagit ner i min lilla tvårumslägenhet, men nu är några luckor uppsatta och kylen står på plats, jag behöver heller inte ha spisen i sovrummet!! Är bortbjuden ikväll, men har tackat nej då jag behöver vara hemma och vila lite. Skönt att vara ledig i tre dagar nu. I morgon ska jag med min andra sonhustru Jenny till Fagersta och lyssna på yngste sonen Robert. Han ska vara med i en tävling med sitt band!! Hoppas att de vinner! De är kanonduktiga att spela och sjunga! Borde göra mer reklam för sig tycker jag. Lördag ska jag klippa mig hos kompisen Unni som har salong i Norberg. Lördag blir det barnvakt till Elin och Julia, då deras föräldrar ska på fest!! Ja, sen är det måndag igen och jag tar bussen till jobbet!! Phu!!!! Men roligt är det i alla fall, jag är glad att jag har så många goda människor omkring mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar