onsdag 29 april 2009

Mitt stackars gamla kök!!

Kommer hem idag, efter att ha varit inkvarterad hos systra mi under två nätter. Sonhustru Alexandra och jag har varit på färgaffären och lånat hem tapeter, framkommer där att vi har HELT olika smak, jag som tycker att hennes smak är så bra....Hon vill ju ha tapeten med Magnolia o jag den som ser gammeldags ut!!!Kommer överens om att ta den randiga i stället, efter att ha pratat med Henke, sonen som är inredare!! Får då kombinerad modern, och gammeldags!! Fast jag ser ju på Alex att hon är inte helt nöjd, lovar att när jag tapetserar om hallen så sätter jag upp den med Magnolian!!! För övrigt ser det ut som en krigszon här hemma!! Kändes konstigt att kliva in i köket, som inte är färdigt än, men jag ser ju hur det blir... jättefint!! Kylskåpet står i vardagsrummet och i sovrummet står spisen!!!!! Men jag vet att det blir fantastiskt fint, grabbarna är duktiga!!1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar