lördag 2 maj 2009

Grillning ikväll!!

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit i Norberg hos Robert o Jenny, Nelly o Nova! Vi var igår kväll och lyssnade på Robert då han och bandet spelade i Fagersta! Dom vann inte men blev i alla fall publikens favoriter!! Åh va han är fin sonen min där han står på scenen med sin basgitarr!! Jag måste då fått världens finaste söner med familjer! Träffade Älskade Nelly o Nova, 5 och snart 2 år!! Vilka busungar!! Nova har lärt sig säga farmor nu, tidigare hette jag Gaja!! Nelly är en kopia av sin far, med sitt guldblonda hår, och en liten spjuver precis som sin pappa!! Ska nu i hast byta om och iväg till Patrick med familj och grilla! Va härligt denna ljuvliga dag, tar med mig lite vin och så har jag köpt en blomma!! Phu, det är jäktigt det här att vara mamma o farmor, men underbart härligt!! Är tacksam för varje dag som jag får vara med och uppleva allt fantastiskt som händer i livet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar