söndag 26 april 2009

Söndag!

Idag är det söndag, och natten har varit orolig, då jag varit tvungen ta Elins blodsocker flera gånger, då hon blev låg. Fick väcka flickkraken och mata henne med ett kex under natten. Men vi sov till 10.00, då jag väcktes av en underbar morgonkram!! Åh va härligt det är med dessa barnbarn!! Nästa gång blir det Nelly, snart 5 år, som får sova hos farmor! Man måste ju turas om då jag inte har så stor säng!! Har varit hos familjen Åhlberg-Eriksson och rensat lite i landen idag. Det finns inget så avkopplande som att få rensa ogräs! Många tycker jag är helt "knäpp" som gillar det, men man tänker så bra då man rensar. I morgon ska jag få nytt kök!! Har plockat ur hela köket under några dagar, och förvånas över att det i mitt lilla 40-tals kök kan rymmas så mycket saker. Har bara bott här ett år nu i sommar!! Skall bosätta mig i Borlänge hos min syster och svåger under några dagar, tills köket blir beboerligt igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar