fredag 26 juli 2024

Vilken kväll!!!

Ha ha ha... ja kom ihåg nu vad som står här!!! Du vet ju att allt kommer på Facebook!!! Allt som är sanning och allt som INTE är sanning!!!!  Kunde inte låta bli att lägga upp den här bilden då jag tycker att den stämmer ....

Ja inte för mig då, för ikväll har det varit lugnt , jag har haft två av mina granntjejer här ikväll på lite mat och lite vin, och gissa va vi har haft roligt! De här två tjejerna har jag lärt känna genom åren och vi har så mycket roligt tillsammans när vi träffas... så glad jag är att vi har varandra och bor så nära som i portarna bredvid varandra.

Mycket har avhandlats ikväll och mycket skratt har det blivit!! Och i morgon så får jag fortsätta skratta för då kommer min vän Hillevi från Leksand med sin mamma på besök!!! Det var ju inte länge sedan jag var och hälsade på hos henne och nu blev det hennes tur att komma hit då de har vägarna förbi... så nu är det bara att se fram emot morgondagen!!

Ha en trevlig helg nu så hörs vi!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar