torsdag 4 juli 2024

Konstigt väder ....


 

Oj vilka soliga dagar vi har fått uppleva. Ja det har nästan varit "för varmt"... självklart ska man klaga ha ha... men nu har det blivit lite annorlunda väder de senaste dagarna, störtregn så jag trodde fönsterrutorna skulle spricka..!!! Hur som helst så är jag tacksam över att vädret varierar lite men som vi brukar säga..."det ska vara lagom"

Ja inget speciellt har hänt sedan sist .. och det är jag ju glad över! Och jäkligt glad blev jag igår då paketet från @soapbymoltazdesign kom!! Det är ju från sonens företag i Kalifornien och han packade lite hudoljor till mig som jag älskar... MEN måste det ta 4 veckor för ett litet paket att komma fram till Sverige!! Ja det låg hos tullen 1 vecka innan jag fick det igår!! Fattar inte varför det kostar så mycket frakt, trots ett lite lätt paket!! 

Ja ja nu ska jag inte bara klaga heller.. utan vara glad för allt jag har i livet.. och idag fyller mitt ena barnbarn Nelly 20 år!!! Så hipp hipp hurra för dig äskade Nelly!!! 

Jag var dit med en blomma idag och då jobbade hon så kalaset blir först nästa lördag och det ser jag verkligen fram emot!!!

Ha nu en fin helg och var tacksam för det du har och var rädd om dig så hörs vi igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar