söndag 18 augusti 2024

Mysig kväll med härlig musik!!


 Hej igen!! Nu är det söndag igen och som jag alltid säger .. tiden bra springer iväg!! Är det för att man blir äldre som det känns så?  Ja men igår så var det verkligen som om tiden gick för fort för då jag jag och en vän till Fagersta och lyssnade på bandet @apollo creed som min yngste son sjunger och spelar gitarr i! En härlig kväll då alla barnbarnen med respektive var där! Solen sken och det var ljuvligt!! Ja självklart så är jag ju jättestolt över Robert som spelar bas och sjunger så bra!!!

Hur som helst.. det var en härlig kväll och jag och barnbarnet Nelly bestämde att vi snart måste träffas innan hon och killen flyttar till Spanien! Jag ska samla ihop alla barnbarn med respektive för att träffas innan flytten som går om någon vecka! ja självklart så kommer man att sakna dom förskräckligt, men samtidigt så är jag glad att hon testar på nya saker medans hon är ung, och det är ju inte så jäkla långt till Spanien heller

Ja då vet du lite vad som händer i livet och idag ska jag och bästa vänner äta surströmming tillsammans i Norberg!! Ska bli så jäkla gott då det var så länge sen jag åt det....!  Så nu önskar jag dig en trevlig vecka så hörs vi av igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar