måndag 15 juli 2024

Fest!


 WOW vilket födelsesdagskalas det blev !!! Älskade barnbarnet Nelly fyllde ju år i början på juli, men var tvungen flytta kalaset till i lördags pga att hon jobbat så mycket....

Och vilket kalas sen!! 32 inbjudna till kalaset, både släkt och vänner och det var bubbel, korv med bröd, och allt annat som hon fixat till. Helt otroligt vilket kalas det blev och så uppvaktad hon blev också! Men det är ju så om man är så omtyckt som hon är!! 

Just nu arbetar hon på Biltema i stan men ska till hösten tillsammans med sin kille flytta till Spanien och Gibraltar!!! Ja självklart så ska man passa på att göra saker när man är ung men jag kommer att sakna henne mycket , men jag är inbjuden att komma när jag vill så.....

Ja trevligt värre var det som sagt och jag blev alldeles rörd när Nelly och kusinen Elin kommer fram till mig och överräcker ett vackert foto på de båda, samt ett vackert armband!!! "Här farmor får du. det har vi fotat när vi var i Grekland för några veckor sedan"!!!!! Ja gissa va svårt det var att hålla glädjetårarna borta, men jag klarade det!!!! Underbara barnbarn jag har som tänker på sin farmor när dom är tom utomlands!!!  

Ja jag brukar säga som jag sa till Noah en gång när han var liten,,,,, Han frågade mig " Farmor är du rik....? Jag svarade " Ja jätterik, " han frågade vidare "Men då har du jättemycket pengar då?" Men mitt svar blev!.."Jag är så otroligt rik för jag har er alla"!!!..... Det blev inga flera frågor ha ha ha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar