onsdag 31 maj 2023

Åter från Paradiset.. och massor med firande!!!!


 ja nu är jag hemma från det underbara Kråks stuga på Orust, ja det stället jag kallar för Paradiset!!! ja jag lovar dig att det är ett underbart ställe där man verkligen kan koppla av i all grönska!!!

Ja som du vet så älskar jag ju att fixa o rensa i trädgården, och den är inte liten ska jag säga.... nästan 2000 kvadrat... men jag tar en liten bit i taget.. och för mig är det rena meditationen att rensa och samtidigt höra alla fåglar som kvittrar!!En del tycker jag är galen som gillar det... men för mig är det avkoppling!

Som du vet så har jag en jättefin kompis där och vi umgås när jag är nere och äter gott och dricker gott tillsammans...och har massor och prata om!!! 

Hon, vännen min ska åka till killarna i Kalifornien nu i juni och fira sin stora födelsedag där, så glad jag är för både hennes o killarnas skull... ja jag åker ju i höst jag!!!!!

Ville bara visa dig på bilden ovan... du ser väl ett hjärta?? Du förstår att jag ser hjärtan överallt... fattar inte vad det är som händer.. och just det här blev av att jag droppade stearin... ja ja det är väl kärlek  tänker jag ha ha ha!!

I veckan nu så fyller Elin  år och nästa vecka tar Nelly studenten och Nova fyller år...ja som du ser så har vi massor att fira nu i juni månad.. så det är tur att jag är hemma nu så jag kan vara med om allt firande.... men snart så åker jag ner till Paradiset igen... jag kan för sjutton inte vara utan det!!!

Ha nu en fin vecka så hörs vi av !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar