söndag 21 maj 2023

Födelsedag och återträff med en kär vän!!!!


 Åh vilken härlig dag .... först o främst är det yngste sonen Robert som fyller år.. tyvärr så jobbar han idag så firande blir i morgon istället när han är ledig!! Ja va köper man åt en man i sina bästa år...?? När jag frågade så skulle han förstås, inte ha något alls... men till slut så klämde han fram " ja du kan väl köpa några öl då" haha... ja det gjorde jag så nu har jag köpt 10 olika sorter öl som han får prova på.. så jag hoppas han blir nöjd i morgon!!

Ja solen har lyst på himlen under flera dagar nu och det är helt underbart!!! Och på onsdag åker jag ner till Paradiset ett tag, ja du vet Kråks stuga som sonen har på Orust!!! Det kallar jag ju för Paradiset för jag lovar att det är det verkliga Paradiset när man är där!!!

Ja inte nog med att solen lyser så ringer min f.d. chef AK till mig och säger att hon kommer hit på en fika!!! Så otroligt roligt det var att träffas igen, jag har ju inte jobbat sedan pandemin började, och vi har inte träffats sen dess... Hon var en underbar chef och vi hade mycket roligt tillsammans även på fritiden, Det blev många härliga minnen som vi pratade om och nu bestämde vi att det får inte gå så här lång tid innan vi ses igen, så när jag kommer hem från Paradiset så ska vi träffas o äta surströmming... mums filibaba.... Äntligen nån som älskar surströmming precis som jag.... 

Ja så nu vet du vad som hänt under de senaste dagarna.. och om du vill så hörs vi igen så snart jag är framme i Paradiset!!! Ha de så gott o var rädd om dig!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar