söndag 18 december 2022

Lilla Julaftonsfirande!


 

Igår firade vi Lilla  Julafton hemma hos Patrick! Vi brukar ju alltid fira här hemma hos mig men nu har ju familjen växt med barnbarnens sambos så min lägenhet börjar blir för liten!

Vi hade även knytkalas. vilket även det är fösta gången som det händer. Det var jätteskönt att inte behöva laga all mat... jag gjorde endast en Janssons frestelse...Alla gjorde sitt och det var jättegott! Julklappar hade jag köpt till alla men vi hade även "julspelet" där alla har var sitt paket och så slår du tärning och byter osv.... ja jag lyckades få två jättefina skärbrädor!!!

Det tråkiga var förstås att sonhustru Jenny inte var med och inte Nova heller.... Jenny har brutit benet och måste ta det lugnt... Nova är förkyld och har ont i halsen... så gissa att vi saknade dem.. och förstås Henrick och Scott, men dom håller på med sitt företag @soapbymoltazdesign hemma i  Los Angeles så de har även de fullt upp... så jag hoppas ju att nästa års julfirande ska vi alla kunna vara tillsammans... ja jag ser ju fram emot sommaren också då de förhoppningsvis kommer hem till Kråks stuga under en tid... !!!

Ja så nu har jag firat en julafton, nästa blir hemma hos Robert och Jenny och det blir på julafton... det ser jag fram emot!!!
Ha en trevlig vecka nu så hörs vi av!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar