lördag 24 december 2022

GOD JUL!!


 Här kommer en liten julhälsning till er alla!! I morgon är det ju julafton, ja en julafton som inte är som tidigare! Du vet, när barnen och barnbarnen var små, då var det vad jag känner en "riktig" julafton!! 

Nu är alla i stort sett vuxna och det blir inte samma sak som tidigare. Visst är det kul att träffas men jag minns ju när barnen var små, hur det tassades upp tidigt på julaftons morgon, barnen var förväntansfulla och hade inte kunnat sova riktigt på hela natten av förväntan...

Nu är det inte riktigs så , idag är tom barnbarnen stora, ja förstås Noah är ju bara 12 år än men stora killen, som  börjat komma upp i tonåren ha ha... de andra har sambos osv. Ja hur som helst så ska vi fira julafton i morgon hos yngste sonen med familj, och jag ser fram emot det!!! 

Så nu vill jag bara önska dig en GOD JUL och jag hoppas du kopplar av och njuter med lite glögg och god mat!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar