torsdag 29 december 2022

GOTT NYTT ÅR!!


 Ja då så var julen över och nu väntar vi bara på Nyårsafton på lördagen! Julafton var härlig hemma hos yngstesonen Robert med familj där även Jennys föräldrar var med.  Vi åt gott och sedan hade Jenny skaffat ett "spel" där vi skulle lista ut vem mördaren var! Det var en hel berättelse med polisförhör, förundersökningar, DNA osv... 

Ja vi gissade o gissade men i slutändan var det inte alls som vi trott.. mördaren var en helt annan än vi trodde.... men jätteroligt var det iaf! Sen blev det julklappsutdelning och småprat innan jag åkte hem igen ! Väl hemma så blev det morgonrocken på, ett glas vin och lite tittande på TV,, sen var det läggdags för mig haha ha...

Nyårsafton ska jag fira hos en av mina vänner, det blir inte nåt märkvärdigt alls, vi ska äta, dricka glögg och prata lite skit ....få se om vi orkar vara uppe till tolvslaget!!?

Ja jag ville bara skriva och önska dig Ett Gott Nytt År.. och så hoppas vi på att vi alla får vara friska och få ut det bästa av år 2023!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar