fredag 5 augusti 2022

En liten kort uppdatering!


 Hej hur har du det? Det har ju gått några veckor nu sen jag skrev här på bloggen... och jag säger som vanligt " va sjutton tar tiden vägen?" Här har allt gått "som vanligt" ... träffar lite kompisar ibland, tvättar. städar, lagar mat osv.... Har blivit besatt av Netflix som jag delar med Henrick och Scott... finns så himla mycket att titta på och så skönt det är att bara lägga sig på kvällen o kolla på några bra serier eller filmer.... 

Nu har det regnat några dagar, och däremellan så skiner solen.. konstigt väder är det i alla fall... längtar till slutet av augusti då jag åker ner till Kråks stuga igen... nu har den varit uthyrd hela sommaren så jag har inte kunnat åka ner, men sen så.... 

Längtar ju också efter killarna i Los Angeles.. få se om dom kommer hem i höst igen.. men biljetterna är så jäkla dyra nu och sen har dom så mycket jobb  så vi får se hur det går... Henrick gör ju tvålar i massor som dom säljer på marknader varje vecka... vill du kolla så gå in på @soupbymoltazdesigndeco får du kolla ... jättefina tvålar måste jag säga!!

Ja så nu vet du lite hur det ser ut här uppe i Dalarna... hoppas du har det bra och sköt om dig så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar