tisdag 12 juli 2022

Vilken festhelg det blev....!!


 Oj oj oj... vilket festande det varit i helgen som var!! På fredagen var det kalas för Nelly som fyllde 18 år, och vilket kalas sen...

Många tält var uppställda i trädgården och mycket vänner och släkt var med. Jenny hade gjort jättegod mat och till det var det mycket gott att dricka. Robert var den som skötte påfyllningen till alla gästerna. Ja det var en fantastisk fest och Nelly blev såå uppvaktad. Jag gjorde flera nya bekantskaper under kvällen och det är så roligt tycker jag, att möta människor man aldrig träffat tidigare och ändå ha så mycket gemensamt!!

På lördagen var det återigen fest hemma hos vännerna i Norberg. Vi är ett gäng som brukar träffas och nu var det dax igen. En fantastisk kväll då vi kunde sitta ute och njuta. Maten var beställd så det var ingen som behövde stå där vi spisen, vilket jag tycker känns jättebra!

Ja nu vet du vad jag har varit ute på för "äventyr" i helgen som var... och nu går det sin gilla gång igen i veckan... ja förresten nästa helg ska jag ju till en kompis och fira lite....ja du ser...

Ha de nu så gott och var rädd om dig så hörs vi igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar