lördag 20 augusti 2022

Vilket väder.....


 Pust och stånk... vilken värme det varit de senaste veckorna... ....ända fram till igår kväll...!! DÅ började det åska o blixtra och det var nog bland det värsta oväder jag upplevt på många år!!! Vaknade kl. 0200 i natt av att jag trodde fönstret skulle gå sönder då det kom en sjujäkla åsksmäll...

Nu har det lugnat ner sig lite grand men enl. rapporten ska det fortsätta.. ja ja... vad är väl en bal på slottet....

Veckorna går fort, som jag alltid säger, men förra helgen fick jag främmande från Orust och det var jätteroligt.! Cilla, en vän som bor nära Kråks stuga kom för att hälsa på med sin goa vovve.

Vi var ute och tittade oss omkring, var till Norberg och åkte runt där för att visa var jag bott och var mina barn växt upp. 

Nu är det snart början på en ny vecka igen och då får vi väl se vad som händer... Ha de så gott nu o trevlig helg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar