torsdag 25 augusti 2022

Wow vilken dag!!!


 

Wow vilken dag det har varit idag!!! I morse ringde Östen som är far till två av mina söner och undrade om han och Lisa kunde komma förbi!! Självklart sa jag så roligt om vi kunde träffas . det var ju ett tag sedan vi sågs nu. Dom kom hit med tre av sina söta hundar och vi fikade och pratade och hade jättetrevlig på min balkong!! Så roligt det är att kunna vara vän med sitt X och hans fru, och det har vi varit i alla år trots att det är många år sedan vi skildes. Vi har alltid trevlig tillsammans när vi träffas, och så jättebra för barnen även om dom nu är vuxna. Det är inte många jag vet som kan ha den relationen till sina gamla X då det oftast är separationer där man blir ovänner för livet.

Så när vi umgåtts några timmar så var det dax för mig att göra min ananaspaj... ja för på eftermiddagen skulle jag träffa Camilla och Kim... och det roliga är ju hur vi träffades och fann varandra på en gång... Vi träffades då barnbarnet Nelly fyllde år, Camilla är svärmor till Nelly och vi började prata på kalaset... och på den vägen är det. Vi sade då att vi måste träffas någon gång då vi hade mycket gemensamt och idag blev det av...

Så min dag har varit fantastiskt härlig med människor som jag tycker mycket om och som är härligt att umgås med.... 

Nu är det kväller och jag har hoppat i säng men tänkte jag skulle skriva ett lite inlägg... ja så litet blev det ju inte... 

Ha nu en trevlig helg för i morgon är det fredag!!! Vi hörs!!!

Efter det 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar