tisdag 14 juni 2022

Grattis på födelsedagen Nova!!!


 

Hipp hipp hurra.... idag är det ingen vanlig dag,,,, nej det är Novas 15 års dag!! Du mitt älskade näst yngsta barnbarn som är så go på alla vis, och så klok också!!! 

När du var lite så kallade vi dig för "nova jordgubbe" bara för att du var och är så söt!! Lika go idag som då du var liten!! Och sen brukade vi skoja om att du var hittad under en sten.. för du var inte lik varken mamma. pappa eller storasyster Nelly...

Ibland så ringer du facetime till mig, bara för att höra hur jag mår, och ibland så ska du visa eller berätta något!!

Idag har du vuxit upp till en vacker tjej som har ett hjärta av guld och som bryr dig om alla runt omkring dig...

Ja jag skulle kunna berätta mycket mera om hur go o fin du är men då skulle du ju tröttna ur helt... så nu önskar jag dig bara en underbar födelsedag, men vi ska fira dig på lördag för idag har du examen i skolan och då ska du väl ut och fira lite med dina kompisar!!! 

Och till sist ... om du inte visste det redan.. så älskar jag dig stjärnstopp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar