lördag 4 juni 2022

Glad Pingst!


 

Titta vilken vacker utsikt jag har från min balkong!! Det vackra gamla vattentornet som står här mitt i grönskan. Ja nu kan man äntligen se att sommaren är på väg på riktigt, underbart! 

Jag ser verkligen fram emot sommarmånaderna då allt känns lättare då det är soligt och varmt. Sen det allra bästa är att äntligen få träffa mellansonen Henrick som kommer hem ett par veckor för att fixa o trixa i hus och trädgård inför uthyrningen av Kråks stuga igen. Och självklart så är jag där och hjälper honom , jag gillar ju att rensa ogräs ha ha. 

Ja annars är det inte så mycket som händer, förutom alla födelsedagar nu i sommar, så på tur står barnbarnen Nova och sen Nelly, så det blir till att försöka luska ut vad jag ska köpa för present. 

Sen är jag ju bjuden på "Muckarfest" hos Elins sambo, Måns som muckar i juni, då blir det fest och jag är jätteglad över att få vara med, det ska bli så kul! 

Ja nu vet du vad som jag har på gång inför sommaren och nu vill jag bara önska dig en GLAD PINGST, ta väl hand om dig och njut nu när sommaren äntligen är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar