söndag 19 juni 2022

Fest, fest och fest....


 

Vilket kalasande det har varit i två dagar!!!! I fredags var jag på "Muckarfest"... ja inte nån som släpptes från fängelset, utan Måns som har gjort sitt år i det militära. Måns är näst äldsta barnbarnet Elins sambo, en underbar kille som jag älskar som mitt eget barnbarn. Han gör allt för Elin och är så rädd om henne... 

Ja hur som... i fredags så var vi ca 30 st som var hembjudna till Måns föräldrar för att fira detta, samtidigt som även Måns pappa fyllde år! Vilket hejdundrande kalas!!!!!! God mat, god dryck och fantastiska människor som var där... så roligt det var!!!!

Ja så igår var det kalas igen... det var för barnbarnet Nova som fyllde år i tisdags... där var det lika trevlig som vanligt med kusiner och alla runt familjen...tårta och härligt sällskap där med... så nu har jag festat i dagarna två... och mer fest kommer det att bli....

För på onsdag åker jag till Orust och Kråks stugan då Henrick är hemma ett kort tag för att fixa till i stugan som de ska hyra ut över sommaren.. tyvärr så kunde inte Scott följa med då han jobbar,. och sen så har man ju bara två veckors semester i USA... helt galet.. men de kommer hem till hösten igen för att stänga ner efter alla hyresgäster.

Så nu blir det några dagar där jag får träffa sonen och fira midsommarafton där tillsammans med honom, men först så blir det jobb, jobb och åter jobb för att få iordning allt inför gästerna, men som tur är så tycker jag ju bara att det är roligt...

Ja så nu vet du vad som hänt och vad som händer framöver... vi hörs igen så småning om!!!! Ha de så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar