söndag 26 juni 2022

Äntligen !


 Hej här kommer en liten hälsning från Kråks stuga! Jag åkte ner i onsdags och fick då äntligen träffa sonen efter 6 månader!!Ja det var så länge sedan som vi sågs  irl... vi har ju pratat och sett varandra på Facetime men det är ju inte samma sak... nu fick jag äntligen krama honom!

Tyvärr så var inte Scott med då han var tvungen att jobba, och i USA så har man ju bara två veckors semester per år.. det är ju inte klokt!! Sen är det han som har stått på markanerna och sålt tvålar och annat då Henrick varit här. 

Hur som vi har jobbat i trädgården, fixat och trixat och igår morse så flög han hem till LA igen... usch va ledsamt när han åkte... men huvudsaken är ju att han trivs där !  Och förhoppningsvis så kommer dom båda hem i höst igen och då vill han jag jag ska flyga med över till USA... så vem vet...

Nu stannar jag några dagar till för att göra klart i trädgården och i Kråk stuga inför uthyrningen som varar hela juli och august.. sen åker jag väl ner igen då huset blir tomt... jag bra älskar ju Paradiset som jag kallar stugan för!!!

Ha de nu så gott så hörs vi igen framöver...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar