torsdag 24 juni 2021

Trevlig Midsommar önskar jag dig!!!!


 Nu så har jag kommit hem igen.... efter nästan två veckor i Kråks stuga på Orust!!! Ja jag måste säga att jag har jobbat av bara sjutton.... huset ska börja hyras ut nu till midsommardagen! 

En stor trädgård på ca 1900 kvadrat, där jag har varit ihärdig att rensa.... det är ju liksom en skogstomt också och  gräsklippningen sköts av ett företag, sen får det växa vilt vilket är otroligt vackert tycker jag... sen är det inne i huset som jag har fixat och trixat... ja allt ska var perfekt när gästerna kommer.... 

Men efter att ha jobbat och kört i över 40 mil.. så är jag för jäkligt trött idag, det blev sen middag när jag kom hem, och sen ett glas rose´och en dusch...så blev det sängen för mig!!!

Nu är det ju midsommarafton i morgon, och jag är bjuden till bästa vännerna i Norberg, vilket ska bli jättekul att ses igen. Det var länge sen vi träffades och jag ska bo i deras husvagn på gården...

Lite lättnad har det ändå blivit nu när jag har fått min andra spruta mot covid för 3 veckor sedan, ... samtidigt så är jag fortfarande försiktig, använder munskydd och håller avstånd när jag handlar tex.... men jag ser ju att vissa personer har börjat leva "som vanligt" igen... vilket jag tycker är lite för tidigt.. pandemin är inte över än.... 

Nu vill jag önska dig en trevlig Midsommar... så hörs vi av senare!!! Ha de så gott och glöm inte att lägga lite blommor under kudden... om du är singel .. ha ha!!!!

(Den vackra madonnan här ovan står i Kråks stuga... jag tycker den är så vacker )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar