onsdag 16 juni 2021

Barnbarn, trädgårdsrensning.....


 Ja nu är jag här i Kråks stuga på Orust,  sedan i lördags... har inte hunnit med något annat än att rensa, rensa, och rensa.... denna trädgård som är på ca 19 00 kvadratmeter... de du...!11 har stupat i säng på kvällarna... efter att ha rensat detta sen tidig morgon!!! Men, .... jag tycker ju det är kul... det som är mindre kul är ju att jag har fått så jäkla ont i ryggen.... ja ja.. va är väl en bal  på slottet.. det går ju över..!!!!!

Pratade med sonen idag och han har ju fullt upp med detta med uthyrningen, han är trött och sliten och jag önskar att det ordnar upp sig... för jag vill ju inte att han ska känna sig stressad over there...


Nu är kvällen sen och jag har nyss pratat  snap chat från minsta barnbarnet Noah... som ville visa mig tandställningen som han måste ha i på nätterna... stackars lilla vännen... den var inte liten kan jag säga....

Men nu är det dags för sängen så jag orkar fortsätta rensningen i morgon .. för ev. lördag eller onsdag så kommer det hyresgäster.. och då måste allt vara prefekt.... 

Ha en fin vecka så hörs vi av senare!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar