måndag 14 juni 2021

Grattis älskade Nova på födelsedagen!!!!!


 Idag är det ingen vanlig dag... nej det är älskade Novas !4 års dag!!! Mitt näst yngsta barnbarn som fyller år!! Och jag är inte hemma...... Därför så firade jag dig i fredags istället när din kusin Elin firade sin student och vi var samlade !!! 

Du min fina tjej som vi skojade om att du var " hittad under en sten i skogen" då du inte var lik varken din mamma eller din pappa eller storasyster Nelly!!! Hur som helst så har du idag vuxit upp till en vacker tjej som också ha fått ett hjärta av guld.... 

Du ringer ibland facetime till mig och  bara frågar hur jag mår,,, och ibland ringer du för att du har nåt lurt på gång...ha ha

Ja som du vet skulle jag kunna berätta massor av underbara saker här om dig, men jag skulle bli så långrandig så alla skulle tröttna ur och stänga igen datorn... 

Så jag vill nu bara säga till dig min älskade Nova... att Jag älskar dig stjärnstopp och önskar du har en underbar födelsedag.... vi ses igen när jag kommer hem!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar