fredag 11 juni 2021

Mycket nu ...........


 

Idag är det ingen vanlig dag,,,,, nej  idag tar Elin studenten!!! kl. 13.50 är det dax för "utspring"... och då ska jag vara där.... ja förstås på behörigt avstånd och utanför skolgården!! Bara föräldrarna får vara där !!! Ja jag tycker det är bra att ha regler att hålla sig efter, men förstår inte alls hur saker och ting går ihop...Du får sitta i ett klassrum med många elever, du får stå i kö i matsalen, men... du får inte vara utomhus på ett lastbilsflak för att fira... ja ja, jag förstår inte riktigt.... 

Men sen så blir det studentkalas.. utomhus hemma hos pappa Patrick, med kusiner och släkt , ska bli så kul ... det var ju inte alls länge sen som vi träffades, vi firade tillsammans likadant när Elin fyllde år ... 

Ja ja ... det är mycket nu, igår var det Noahs examen, och kusin Nelly kom med sin kille Eddie i hans limousine... körde in på skolgården och hämtade upp värdens lyckligaste Noah.... ha ha... gissa om kompisarna blev avundsjuka... ha ha

Ja och i morgon bitti blir det upp tidigt och köra ner till Kråks stuga på Orust... det finns lite kvar att göra innan huset hyrs ut .. och eftersom killarna inte kan komma hem från Los Angeles .. så åker jag ner och färdigställer.... meningen var att dom skulle komma hem i april för att fixa allt... men eftersom Henrick inte fått sitt uppehållstillstånd ännu så får han inte åka ur landet... för då kommer han inte in igen på 10 år.. dom hoppas det är klar till hösten så dom kan fara hem....

ja ja - då vet du vad jag har för mig under veckan som kommer... ha de så gott nu så hörs vi av framöver!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar