torsdag 13 maj 2021

Trädgårdsarbete och vaccin!!!


 

Nu är det lite som vanligt igen, jag är ju hemma och dagarna går, och fort går de!! Våren har kommit och de senaste dagarna har ju varit helt underbara!!! Jag har varit i Patricks trädgård och rensat i dagarna två, ja det är en ren avkoppling för mig.... folk tycker jag är galen som gillar att rensa  ha ha ha....

Annars ingen direkt som har hänt, ja jag väntar på min andra vaccination av Covid 19, som jag kommer att få 29 maj, och jag hoppas att jag inte blir dålig då jag ska åker ner till Orust igen så snart som möjligt!

Allt är i alla fall lättare nu när värmen har kommit och man kan träffas utomhus, men viktigt ändå att hålla avståndet, i helgen så kom yngste sonen med familj och vi fikade, de på min balkong och jag på en stol i rummet!!! Och idag har jag träffat Noah hemma hos Patrick. 

Få se hur vädret blir till nästa helg, då Robert fyller 40 år, ute måste vi ju vara och han delar upp släkten då vi blir för många annars... ja ja vi får väl se... mitt problem just nu är vad man ska köpa för present till en 40-åring... som har allt...!????

Idag är det Kristihimmelfärds dag och efter slitet i trädgården så tar jag det lilla lugna idag, blir lite slötittande på TV.. och kanske jag ska tvätta också...

Ha en trevlig helg så hörs vi av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar