fredag 21 maj 2021

Grattis Robert på födelsedagen!!!!!!


 

Hipp hipp hurraaaa... idag är det inte någon vanlig dag.... för Robert, min yngste son fyller 40 år idag!!!! 

När du föddes var du såå liten... vägde nästan  som ett mjölpaket.... ja du var inte för tidigt född, utan du hade fått för lite näring när du låg i min mage... men så fort du kom ut så var du så hungrig så läkaren var fundersam över "att en så liten kan suga så bra"... 

Men du växte ju upp och när du  var ca 5 år så började du brottas, det fortsatte du med och du vann också, när du inte vann... då var du så sur så man kunde inte prata med dig!! Idag är du ledare för ungdomarna i brottningsklubben... och en otroligt omtyckt ledare!!!

Sen träffade du Jenny och är pappa till två av mina underbara barnbarn... och du ska veta att jag är så otroligt stolt över dig som den fina kille du växt upp till och så otroligt omtänksam mot alla runt omkring dig...

Du ringer mig ofta för att bara höra hur jag mår, nu har vi ju inte kunnat träffas lika ofta pga coronan,  och om det är nåt du funderar över,,, så kan du ringa morsan då med ha ha ha.

Du har ett hjärta av guld och är så otroligt kärleksfull mot din familj så jag kan inte annat än vara stolt över att min "minsting" blivit den underbara person som du är!!!!

Så nu hurrar jag igen för dig, och så ses vi idag senare på eftermiddagen.. och om du inte visste det redan... så älskar jag dig!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar