söndag 30 maj 2021

Mors Dag, kalas och studenten!!


 


Idag är det Mors Dag!!! Mina tre söner har ringt och grattat mig, även lagt ut bilder på fb och instagram ha ha ha... ja jag kan ju inte säga att bilderna är till min fördel, Äldste sonen lade ut en liten filmsnutt då han var ca 4 år och vi skulle hämta ett paket på bussen.. jag iklädd i bikini ha ha ha... 

I två dagar har det nu varit strålande sol, och värmen har stigit till idag, 23 grader... så nu hoppas jag verkligen på att sommaren kommer. 

Igår var jag och fick min andra spruta mot covid, var så rädd att jag skulle bli sjuk men det enda jag har känt är ömhet i armen och så var jag trött förstås.. men nu håller jag tummarna för att det inte blir nåt mera. Jag ska ju på Elins 19års kalas som blir på onsdag och veckan efter så blir det studenten för henne och hennes pojkvän!!! 

Efter studenten så blir det avfärd till Orust igen, det ska bli jätteskönt att få åka ner igen och jobba lite i trädgården... jag älskar ju att rensa ogräs.... 

Ja som du ser så har jag faktiskt jättemycket att se fram emot och det är så skönt att det blir varmare ute!! 
Ha nu en bra vecka så hörs vi av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar