onsdag 5 maj 2021

Tillbaka hemma igen..


 Ja då så.. nu är jag hemma igen efter en o en halv vecka i Paradiset, Kråks stuga. ! Ja det har varit mycket att göra, städat hela huset, ja ungefär som en flyttstädning, och packat och packa ... när huset ska hyras ut så ska det inte vara några personliga saker där, och jag har fått jättebra hjälp av mitt x och hans fru Lisa. 

Jag har börjat rensa i trädgården, men de blommorna jag satt , har antagligen frusit ihjäl eller så har rådjuren ätit upp den.. ja ja.. jag får sätta nya när nag åker ner igen i början på juni! 

Det har varit mycket att göra men för mig har det varit som lite terapi, då jag hela tiden har haft saker som skulle fixas, att vara där har ju ändå varit rena semestern, istället för att vara lite inlåst i lägenheten här hemma... så jag har mellan allt arbete bara njutit. 

Det är för mig en oas att var där nere i Paradiset, som jag kallar det. Det värsta är jag jag längtar redan tillbaka igen, så fort jag kommit hem, men så har det alltid varit!! Hoppas nu att alla gästerna ska trivas i Kråks stuga, vilket jag inte alls betvivlar, då det verkligen är ett Paradis både i stugan och dess om givning...... 

Så nu är det bara att se fram emot att åka ner igen för att fixa det lilla som är kvar att göra...

Ha en fin vecka nu och var rädd om dig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar