onsdag 22 april 2020

Grattis mina killar,,,ett par dagar i efterskott!!!!!!!



Grattis mina två älskade killar, sonen Patrick och barnbarnet Noah!! Varför jag skriver just idag, då de två fyllde år för ett par dagar sedan, ja båda fyller på samma dag,  är för att det blev inget firande förrens igår!!

Fina killar jag har!! Patrick min äldste son en fin pappa och en underbar son! Finns alltid där för sina barn och andra med förstås, sätter alltid barnen i första hand, trots att äldsta dottern Julia nu är vuxen, hela 21 år fyllda!!!!
Som vanligt så tänker jag att tiden gått så fort så jag har inte hunnit med, inte länge sedan min äldste son föddes, och sen Noah som blev hela 10 år !!!!
Noah som även han har ärvt sitt goda hjärta av sin far, har alltid tankarna på andra människor genom att visa kärlek och kärleksfulla handlingar till andra.

Igår firade vi alltså, spontant, de båda killarna på födelsedagen, fika med tårta blev det förstås, och jag, som är i karantän, fick sitta för mig själv, en bit från de andra, men det gjorde inget då vi kunde prata och skratta som vanligt. Och solen sken!!!!!

Villa bara säga att jag inte glömt bort killarna på födelsedagen, du vet ju att jag alltid brukar skriva några rader här då någon i familjen fyller år!! Så grattis grattis lite i efterskott mina älskade killar, och som ni vet så älskar jag er stjärnstopp!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar