onsdag 1 april 2020

Grattis Henrick på födelsedagen!!!



Grattis på födelsedagen älskade mellaniradensonen Henrick!! Ja det är idag som du föddes för 49 år sedan, och du är det bästa 1; a aprilskämtet som finns!!!
Du som alltid varit och är en otroligt omtänksam kille som alltid satt andra före dig själv, men äntligen på senare år, har du börjat kliva fram för dig själv lite mera.

Du har jobbat hårt, skaffat dig ett namn inom inredningsvärden, för att inte tala om den Superskapare du blev när du vann 2017 som Årets Superskapare!!!!!

Ja nog om detta. Tyvärr så kan vi inte ses idag, i dessa coronatider, men vi firar när det här är över , vilket vi inte har en aning om. Själv är jag satt i karantän, får inte jobba, (för er barn), inte gå ut och handla osv,,, går mina promenader det är allt....

Så nu önskar jag dig min kära son en underbar dag som du firar tillsammans med din älskade, och jag hoppas han har bakat tårtan till dig!!!!!! Om du inte visste det .. så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar