fredag 10 april 2020

Glad påsk..............



Hej hur har du det i dessa coronatider!!? Hoppas du är frisk och vid gott mod, själv är jag, som jag tidigare berättat satt i karantän, får inte jobba eller handla i butiker för mina barn!!! Får hjälp med att handla, men det värsta är faktiskt att inte få jobba!!! Ja det kanske låter konstigt, i min ålder, men jag älskar ju mitt jobb med mina fina kolleger och de fina eleverna!!!!!

Men men, nu är det som det är och jag önskar bara att detta elände snart ska vara över, inte bara för min skull, utan för alla som mår dåligt av detta. De som är sjuka, och de som har svår ångest över det som händer i samhället. För att inte tala om alla butiker som får slå igen, och vad detta innebär för ägarna.

Ja jag ska inte klaga, det kunde alltid vara värre, som jag alltid brukar säga.
Det som gör mig upprörd är att en stor massa inte tar detta på allvar och fortsätter att sitta tätt på serveringar, går på gymmet och trängs i butikerna!!!! Detta retar mig verkligen, om man inte tänker på sig själv, så bör man tänka på alla andra!!!

Nog med gnäll nu. ville egentligen bara önska dig Glad Påsk!!!! Och hoppas verkligen att du är frisk och kry och allt detta snart kan vara över!!!!!
Ha de gott nu och som sagt Glad Påsk!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar