fredag 14 februari 2020

Här kommer ett litet inlägg!!!



Hej!! Vill önska dig en fin Alla Hjärtans dag!!! Egentligen så är det ju den dagen alla dagar, då vi ska tänka på våra nära och kära, och även våra vänner!!!!

Igår kom jag hem från Orust där jag varit sedan måndagen. Varför jag åkte ner var för att Henricks älskade borderterrier Kenzo skulle få somna in. Han var 18 år och var blind och döv, hade en tumör i baken och dåliga tänder.
Jag vet hur svårt det varit för sonen min att ta detta beslut, men då han tänkte mer på Kenzo än på sina egna känslor så var det här ett riktigt beslut.

Kenzo fick somna in i sin egen bädd, då veterinären kom hem till huset, vilket var fantastiskt , då Kenzo var trygg i sin egen säng. Han fick en spruta och somnade in, helt avslappnad tillsammans med oss alla.
Jag har gråtit och gråtit men det kunde jag inte visa i samma rum som hunden, så jag fick gå ut och gråta.
Samtidigt är jag glad att det nu är gjort, då jag tror att han springer runt i sin hundhimmel nu tillsammans med "lillebror" Ralph som blev överkörd för ca 1 år sedan.

Ja det var sorgligt, men nu är det över!!!!! Man måste alltid tänka på djuren så de inte lider.

Önskar dig nu en fin dag så hörs vi av senare!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar